Hae verkkokaupasta

Kirjaudu
sisään

Kirjaudu sisään
Ostoskori

Ostoskori

Lisää tilausnumerolla:

Liity jäseneksi

Unohdin salasanani

Sähköpostiosoite

Salasana

Pauli Juuti

Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

  • Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen
  • Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen
PS-kustannus
1. painos, 2015
ISBN 978-952-451-666-2
181 sivua
Sidottu
Tilausnumero 776947549

kpl

Normaalihinta 45,00 € Normaali jäsenhinta 38,00 €

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan — pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi.

Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys.

Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään — esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin — asiakkaiden silmin.

Chat - Asiakaspalvelija on paikalla

  • Hei, miten voin auttaa? Kirjoita kysymyksesi alla olevaan laatikkoon ja paina lähetä.